Türkiye’ye bir taziye de Japonya’dan

Japonya Büyükelçiliği, Şanlıurfa ve Kahramanmaraş’taki saldırılarda hayatını kaybeden öğretmen ve öğrenciler için Türkiye’ye başsağlığı diledi.

ANKARA (İGFA) – Japonya Büyükelçiliği, 14 Nisan’da Şanlıurfa ve 15 Nisan’da Kahramanmaraş’ta meydana gelen saldırılarda yaşamını yitiren öğretmen ve öğrenciler için taziye mesajı yayımladı.

Büyükelçilik tarafından yapılan açıklamada, hayatını kaybedenlerin ailelerine ve yakınlarına başsağlığı dilenirken, Türk halkına da en içten taziye dilekleri iletildi.

Mesajda, yaşanan kayıplardan duyulan derin üzüntü ifade edilerek, Türkiye ile dayanışma vurgusu yapıldı.

  • Related Posts

    Bursa’da gençlere sınav desteği

    Ücretsiz hazırlık kursları, tercih danışmanlığı, gençlik merkezleri ve öğrencilerin eğitim hayatına katkı sunan birçok uygulamayla üniversite adaylarının yanında yer alan Bursa Büyükşehir Belediyesi, gençlere hafta sonu boyunca Temel Yeterlilik Testi…

    Nilüfer Belediyespor’da Muharrem Or güven tazeledi

    Nilüfer Belediyespor Kulübü’nde yapılan olağanüstü genel kurulunda Muharrem Or yeniden başkanlığa seçildi. Yönetim kurulundaki üye sayısı da 9’dan 13’e çıkarıldı. BURSA (İGFA) – Nilüfer Belediyespor’un olağanüstü genel kurulu Nilüfer Nikahevi’nde…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir