Bursa Osmangazi’de çocuklara özel meydan

Osmangazi Belediyesi, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün çocuklara armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kapsamında düzenlediği etkinliklerle çocuklara unutulmaz bir bayram yaşatıyor.

BURSA (İGFA) – Geleceğin teminatı olan çocuklara verdiği önemi bir kez daha ortaya koyan Osmangazi Belediyesi, Osmangazi Meydanı’nda kurduğu birbirinden özel etkinlik alanlarıyla bayram coşkusunu zirveye taşıdı.

Çocuklar, kendileri için hazırlanan oyun alanlarında gönüllerince eğlenerek 23 Nisan’ı büyük bir neşe içinde kutluyor. Rengarenk süslemelerle donatılan meydan, kurulan etkinlik alanlarıyla adeta bir çocuk şenliğine dönüştü.

Aileleriyle birlikte meydana gelen çocuklar, oyun parkurları ve eğlenceli yarışmalarla gün boyu keyifli vakit geçirdi. Alan içerisinde kurulan sahnede ise farklı yaş gruplarına hitap eden gösteriler gün boyunca sahnelendi. Program kapsamında düzenlenen konserlerde çocuk şarkıları ve sevilen animasyon müzikleri seslendirilirken; jonglörler, sihirbazlar ve maskot karakterler sahne şovlarıyla çocuklarla buluştu. Ayrıca yüz boyama, satranç, balon yapımı, renkli şapka tasarımı ve resim atölyeleri ile kutu oyunları ve geleneksel sokak oyun alanları, çocukların 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı eğlenerek geçirmesini sağladı. Osmangazi Meydanı’nda düzenlenen etkinlikler, 23, 24 ve 25 Nisan tarihlerinde de devam ederek çocuklara bayram coşkusunu dolu dolu yaşatmayı sürdürecek.

“OSMANGAZİ BELEDİYESİ 23 NİSAN’DA BİZLERİ ÇOK MUTLU ETTİ”

Osmangazi Belediyesi’nin 23 Nisan’a özel hazırladığı etkinlik alanlarını çok beğendiklerini ifade eden çocuklar “Osmangazi Meydanı’nda, Mustafa Kemal Atatürk’ün biz çocuklara armağan ettiği 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutlamak için bir araya geldik. Osmangazi Belediyesi, bizleri düşünerek üç gün sürecek çok güzel etkinlikler hazırlamış. Meydanda kurulan oyun alanlarında oyunlar oynayarak bayramımızı büyük bir coşkuyla kutluyoruz. Bu güzel ortamı bizlere sağlayan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın’a teşekkür ediyoruz.” şeklinde konuştu.

  • Related Posts

    Kocaeli Çayırova’da Doğa Madencilik Lisesi yükseliyor

    Kocaeli Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, Şekerpınar’da yapımı devam eden Doğa Madencilik Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin inşaatında incelemeler gerçekleştirdi. KOCAELİ (İGFA) – Kaba inşaat çalışmaları devam eden şantiye alanında açıklamalarda…

    Bilecik Pazaryeri’nde jandarma öğrencilerle buluştu

    Bilecik’in Pazaryeri ilçesinde düzenlenen anlamlı etkinlikte, jandarma ekipleri öğrencilerle bir araya gelerek hem mesleklerini tanıttı hem de trafik bilinci aşıladı. Siren seslerinin bu kez güvenlik operasyonları için değil, çocukların mutluluğu…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir