Okul Saldırılarının Nedenlerini Araştırma Komisyonu TBMM’de ilk toplantısını yaptı

Şanlıurfa ve Kahramanmaraş’ta okullarda meydana gelen olaylar ile çocukların dijital ortamlarda karşılaştıkları riskler ve olumsuz etkilerin tüm yönleriyle ele alınarak araştırılması, çözüm önerileri geliştirilmesi ve benzer olayların önlenmesi için alınması gereken tedbirlerin belirlenmesi amacıyla kurulan Meclis Araştırması Komisyonu ilk toplantısını yaptı.

ANKARA (İGFA) – AK Parti Tokat Milletvekili Yusuf Beyazıt’ın TBMM Okul Saldırılarının Nedenlerini Araştırma Komisyonu Başkanlığına seçildiği komisyon ilk toplantısını gerçekleştirdi.

Toplantıda AK Parti Ankara Milletvekili Lütfiye Selva Çam komisyon başkanvekili, AK Parti İstanbul Milletvekili İsa Mesih Şahin sözcü, MHP Şanlıurfa Milletvekili İbrahim Özyavuz ise katip üye şeklinde belirlendi.

Beyazıt, yaşanan olayların herkesi derinden üzdüğünü belirtirken, olaylarda hayatını kaybedenlere Allah’tan rahmet dileyerek, “Bu meselenin iktidarı, muhalefeti olmaz. Bu işin partisi, siyasi hesabı olmaz. Söz konusu olan çocuklarımız, yavrularımız, geleceğimizdir. Komisyonumuzun alacağı kararların, benzer olayların önlenmesine önemli katkılar sağlayacağına inanıyorum.” değerlendirmesinde bulundu.

Komisyonda, Kahramanmaraş ve Şanlıurfa’dan üçer milletvekilinin bulunduğunu hatırlatan Beyazıt, komisyon üyesi milletvekillerinin duyarlılıkla hareket edeceğine inandığını vurguladı.

Beyazıt, üye milletvekilleriyle komisyonun çalışmalarını en doğru şekilde yapmaya gayret edeceklerini dile getirdi.

Komisyonun, çalışma takviminin belirlenmesi amacıyla 6 Mayıs Çarşamba günü toplanması kararlaştırıldı.

  • Related Posts

    Bursa’da gençlere sınav desteği

    Ücretsiz hazırlık kursları, tercih danışmanlığı, gençlik merkezleri ve öğrencilerin eğitim hayatına katkı sunan birçok uygulamayla üniversite adaylarının yanında yer alan Bursa Büyükşehir Belediyesi, gençlere hafta sonu boyunca Temel Yeterlilik Testi…

    Nilüfer Belediyespor’da Muharrem Or güven tazeledi

    Nilüfer Belediyespor Kulübü’nde yapılan olağanüstü genel kurulunda Muharrem Or yeniden başkanlığa seçildi. Yönetim kurulundaki üye sayısı da 9’dan 13’e çıkarıldı. BURSA (İGFA) – Nilüfer Belediyespor’un olağanüstü genel kurulu Nilüfer Nikahevi’nde…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir