Keşan Atatürk Ortaokulu’nda bahar coşkusu

Keşan’da baharın gelişi ve Hıdırellez coşkusu, Atatürk Ortaokulu’nda düzenlenen özel bir programla kutlandı.

Erdoğan DEMİR / EDİRNE (İGFA) – Edirne’nin Keşan ilçesinde Atatürk Ortaokulu’nda, bölge protokolünün katılımıyla “Bahar Şenliği Kutlama Programı” gerçekleştirildi.

Öğrencilerin hazırladığı gösterilerle renklenen etkinlik, geleneksel Hıdırellez ateşinin yakılmasıyla sona erdi. Baharın gelişini kutlamak ve birlik beraberlik ruhunu pekiştirmek amacıyla düzenlenen şenlik, geniş bir katılıma sahne oldu.

Programa Keşan Kaymakamı Aziz Mercan, Keşan İlçe Milli Eğitim Müdürü Sercan Kemik, İpsala İlçe Milli Eğitim Müdürü Zeynep Koçak Uyanık, siyasi parti temsilcileri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.

Öğrencilerin büyük bir heyecan ve mutlulukla hazırladığı birbirinden renkli etkinlikler, sürprizler ve gösteriler katılımcılar tarafından ilgiyle takip edildi.

Programın sonunda, Hıdırellez geleneğine uygun olarak Hıdırellez ateşi yakıldı ve baharın gelişi geleneksel bir coşkuyla kutlandı.

Okul yönetimi, organizasyonda emeği geçen tüm öğretmen ve öğrencilere teşekkürlerini sundu.

  • Related Posts

    Kocaeli Çayırova’da Doğa Madencilik Lisesi yükseliyor

    Kocaeli Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, Şekerpınar’da yapımı devam eden Doğa Madencilik Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin inşaatında incelemeler gerçekleştirdi. KOCAELİ (İGFA) – Kaba inşaat çalışmaları devam eden şantiye alanında açıklamalarda…

    Bilecik Pazaryeri’nde jandarma öğrencilerle buluştu

    Bilecik’in Pazaryeri ilçesinde düzenlenen anlamlı etkinlikte, jandarma ekipleri öğrencilerle bir araya gelerek hem mesleklerini tanıttı hem de trafik bilinci aşıladı. Siren seslerinin bu kez güvenlik operasyonları için değil, çocukların mutluluğu…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir