Bursa’da suya indirim geliyor

Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından su faturalarına indirim ile ilgili çalışmaların sürdüğünü, BUSKİ Genel Kurulu ve resmi süreçlerin ardından su faturalarına indirim yapılacağı açıklandı.

BURSA (İGFA) – Bursa Büyükşehir Belediyesi sosyal medya hesaplarından yapılan açıklamada, “Su faturalarında indirim için çalışmalarımızı sürdürüyoruz.

Mayıs ayı itibarıyla BUSKİ Genel Kurulu ve resmi süreçlerinin tamamlanmasının ardından yeni düzenlemeler kamuoyuyla paylaşılacaktır.

Hedefimiz; hemşehrilerimize kaliteli, sürdürülebilir ve erişilebilir hizmetleri en doğru şartlarda sunmaktır.

Bilgilerinize sunuyor, destekleriniz ve anlayışınız için siz değerli hemşehrilerimize teşekkür ediyoruz.

4 Temmuz 1994 tarihinde BUSKİ Genel Kurulu tarafından alınan karar doğrultusunda su tarifeleri, her ay enflasyon artış oranına göre güncellenmektedir. Son endeks okumasına yansıyan farkın nedeni de bu rutin güncellemedir. Bunun dışında 2026 yılı Nisan ayı itibarıyla su fiyatlarına yönelik herhangi bir ek fiyat artışı uygulanmamıştır. Kamuoyuna saygıyla duyurulur.” denildi.

  • Related Posts

    Kocaeli Çayırova’da Doğa Madencilik Lisesi yükseliyor

    Kocaeli Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, Şekerpınar’da yapımı devam eden Doğa Madencilik Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin inşaatında incelemeler gerçekleştirdi. KOCAELİ (İGFA) – Kaba inşaat çalışmaları devam eden şantiye alanında açıklamalarda…

    Bilecik Pazaryeri’nde jandarma öğrencilerle buluştu

    Bilecik’in Pazaryeri ilçesinde düzenlenen anlamlı etkinlikte, jandarma ekipleri öğrencilerle bir araya gelerek hem mesleklerini tanıttı hem de trafik bilinci aşıladı. Siren seslerinin bu kez güvenlik operasyonları için değil, çocukların mutluluğu…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir