ABB “Yılın İSG Ödülleri”ni dağıttı

Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından 4-10 Mayıs İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası kapsamında güvenli çalışma koşullarını yaygınlaştırmak amacıyla “Yılın İSG Ödülleri” ile “Benim Gözümden Güvenli Çalışma” temalı fotoğraf yarışması ödül töreni düzenlendi.

ANKARA (İGFA) – Ankara Büyükşehir Belediyesi, insan odaklı belediyecilik anlayışı ile toplumda farkındalık oluşturan uygulamalarına devam ediyor.

İş Sağlığı ve Güvenliği kültürünün yaygınlaştırılması amacıyla her yıl 4-10 Mayıs tarihleri arasında ulusal düzeyde kutlanan İş Sağlığı ve Güvenliği Haftası kapsamında, Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde “Yılın İSG Ödülleri” ile “Benim Gözümden Güvenli Çalışma” temalı fotoğraf yarışmasının ödül töreni düzenlendi.

YARIŞMADA 331 ESER YER ALDI

ABB Konferans Salonunda gerçekleştirilen ödül töreninde fotoğraf yarışmasına katılan 331 eser arasından dereceye giren ilk 3 esere ödül verildi. Fotoğraf yarışmasında birinci, ikinci ve üçüncü olan fotoğraflara “https://yarisma.meditek.tr/sonuclar” internet adresi üzerinden ulaşılabiliyor.

Etkinlik süresince; İSG alanında faaliyet gösteren ABB birimleri farkındalık stantlarında katılımcılara tanıtım ve bilgi paylaşımında bulundu.

  • Related Posts

    Kocaeli Çayırova’da Doğa Madencilik Lisesi yükseliyor

    Kocaeli Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, Şekerpınar’da yapımı devam eden Doğa Madencilik Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin inşaatında incelemeler gerçekleştirdi. KOCAELİ (İGFA) – Kaba inşaat çalışmaları devam eden şantiye alanında açıklamalarda…

    Bilecik Pazaryeri’nde jandarma öğrencilerle buluştu

    Bilecik’in Pazaryeri ilçesinde düzenlenen anlamlı etkinlikte, jandarma ekipleri öğrencilerle bir araya gelerek hem mesleklerini tanıttı hem de trafik bilinci aşıladı. Siren seslerinin bu kez güvenlik operasyonları için değil, çocukların mutluluğu…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir