Gençlik ve Spor’dan 200 milyon TL’lik bağımlılıkla mücadeleye destek çağrısı

Gençlik ve Spor Bakanı Osman Aşkın Bak, “Adım Adım El Ele: Bağımlılıkla Mücadele Programı” kapsamında sivil toplum kuruluşları ve spor kulüplerine yönelik 200 milyon TL’lik proje destek çağrısının başladığını duyurdu. Başvurular 29 Haziran 2026’ya kadar yapılabilecek.

ANKARA (İGFA) – Gençlik ve Spor Bakanlığı, Gençlik Haftası kapsamında yeni bir destek programını hayata geçirdi.

Bakan Osman Aşkın Bak tarafından duyurulan “Adım Adım El Ele: Bağımlılıkla Mücadele Programı” çerçevesinde, sivil toplum kuruluşları (STK) ve spor kulüplerine yönelik 200 milyon TL bütçeli proje destek çağrısı başlatıldı.

Programın, gençleri spor, kültür, sanat ve gönüllülük faaliyetleriyle buluşturmayı hedeflediği belirtildi.

Bakanlık, bağımlılıkla mücadelede toplumsal farkındalığı artırmayı ve gençlerin sağlıklı yaşam alışkanlıkları kazanmasını amaçlıyor.

Başvuruların 29 Haziran 2026 tarihine kadar yapılabileceği açıklanırken, detaylı bilgilere resmi başvuru platformu üzerinden ulaşılabiliyor.

  • Related Posts

    Kocaeli Çayırova’da Doğa Madencilik Lisesi yükseliyor

    Kocaeli Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, Şekerpınar’da yapımı devam eden Doğa Madencilik Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin inşaatında incelemeler gerçekleştirdi. KOCAELİ (İGFA) – Kaba inşaat çalışmaları devam eden şantiye alanında açıklamalarda…

    Bilecik Pazaryeri’nde jandarma öğrencilerle buluştu

    Bilecik’in Pazaryeri ilçesinde düzenlenen anlamlı etkinlikte, jandarma ekipleri öğrencilerle bir araya gelerek hem mesleklerini tanıttı hem de trafik bilinci aşıladı. Siren seslerinin bu kez güvenlik operasyonları için değil, çocukların mutluluğu…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir