AKSARAY İŞ İNSANI İSMET ÜRPER’DEN 19 MAYIS MESAJI

“19 Mayıs, Türk milletinin yeniden ayağa kalkışının sembolüdür”

Aksaraylı iş insanı, milliyetçi ve ülkücü kimliğiyle tanınan İsmet Ürper, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. Ürper, 19 Mayıs 1919’un Türk milletinin bağımsızlık mücadelesinde tarihi bir dönüm noktası olduğunu vurgulayarak, genç nesillerin milli ve manevi değerlere sahip çıkarak ülkenin geleceğini inşa edeceğini ifade etti.

İsmet Ürper, yayımladığı mesajında, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Samsun’a çıkarak başlattığı kurtuluş mücadelesinin yalnızca bir başlangıç değil, aynı zamanda milletin iradesini ortaya koyduğu büyük bir diriliş hareketi olduğunu belirtti.

Ürper açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

“19 Mayıs, esaretin kabul edilmediği, bağımsızlık uğruna her türlü fedakârlığın göze alındığı kutlu bir tarihtir. Aziz milletimizin birlik ve beraberlik ruhuyla yazdığı bu destan, bugün de yolumuzu aydınlatmaya devam etmektedir. Geleceğimizin teminatı olan gençlerimizin; vatanına, bayrağına, milletine ve milli değerlerine sahip çıkan bireyler olarak yetişmesi en büyük arzumuzdur.”

Gençliğin Türkiye’nin yarınlarını şekillendirecek en önemli güç olduğunu ifade eden Ürper, milli şuur ve vatan sevgisinin her zaman diri tutulması gerektiğini söyledi.

Mesajının sonunda tüm vatandaşların 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutlayan İsmet Ürper, başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere Kurtuluş Savaşı’nın tüm kahramanlarını rahmet, minnet ve saygıyla andığını belirtti.

Haber: Haber Merkezi

  • Related Posts

    Bursa’da gençlere sınav desteği

    Ücretsiz hazırlık kursları, tercih danışmanlığı, gençlik merkezleri ve öğrencilerin eğitim hayatına katkı sunan birçok uygulamayla üniversite adaylarının yanında yer alan Bursa Büyükşehir Belediyesi, gençlere hafta sonu boyunca Temel Yeterlilik Testi…

    Nilüfer Belediyespor’da Muharrem Or güven tazeledi

    Nilüfer Belediyespor Kulübü’nde yapılan olağanüstü genel kurulunda Muharrem Or yeniden başkanlığa seçildi. Yönetim kurulundaki üye sayısı da 9’dan 13’e çıkarıldı. BURSA (İGFA) – Nilüfer Belediyespor’un olağanüstü genel kurulu Nilüfer Nikahevi’nde…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir