Meryem Boz, kadın hükümlü ve tutuklularla buluştu

Türk voleybolunun önemli isimlerinden Meryem Boz, sosyal sorumluluk projesi kapsamında Eskişehir L Tipi Cezaevi’nde kadın hükümlü ve tutuklularla bir araya geldi. Meryem Boz Spor Akademisi tarafından yürütülen proje kapsamında 2 ay boyunca toplam 88 kadına voleybol antrenmanı gerçekleştirildi.

Mesut IŞIK / ESKİŞEHİR (İGFA) – Kadınların spora erişimini artırmak ve sosyal hayata adaptasyon süreçlerine katkı sağlamak amacıyla yürütülen organizasyonda, temel voleybol eğitimlerinin yanı sıra takım ruhu, disiplin, iletişim ve motivasyon odaklı etkinlikler de düzenlendi.

Ayrıca organizasyon kapsamında Türk müziğinin sevilen isimlerinden Dilan Çıtak da Levent Dörter ile şarkılarını seslendirdi.

MERYEM BOZ: SPORUN BİRLEŞTİRİCİ GÜCÜNÜ BİRLİKTE YAŞADIK

Proje boyunca kadınların gösterdiği ilgi ve gelişimin kendileri için çok değerli olduğunu belirten Meryem Boz, “Eskişehir L Tipi Cezaevi’nde 2 ay boyunca, Meryem Boz Spor Akademisi olarak 88 kadına voleybol antrenmanı yaptırdık. Bu yolculuğu bir gösteri maçı ve kapanışla taçlandırdık. Sporun birleştirici gücünü ve müziğin evrensel dilini birlikte yaşadık. Çünkü biz sadece spor öğretmiyoruz. Umut aşılıyoruz, özgüven kazandırıyoruz ve ‘ben de yapabilirim’ duygusunu büyütüyoruz” dedi.

İki ay boyunca atılan her adımın yeniden ayağa kalkmanın bir parçası olduğuna değinen Meryem Boz, “Bu sürece emek veren Baş Antrenörümüz Yücel Sevindi’ye, yardımcı antrenörlerimiz Emine Çobanoğlu ve Beyza Saka’ya, Spor Kulübü Sorumlumuz Birsen Özdamar’a, büyük bir özveriyle antrenmanlara katılan güçlü kadınlarımıza, her koşulda desteğini esirgemeyen ceza infaz kurumu yönetimine ve katkılarından dolayı Eskişehir Büyükşehir Belediyesi’ne gönülden teşekkür ederim. Ve bu anlamlı günde bizimle olan, bizi yalnız bırakmayan sevgili dostum Dilan Çıtak, ekibi ve Levent Dörter’e ayrıca teşekkürler. İyi ki buradaydık, iyi ki birlikteydik. Güçlü kadınlar, güçlü yarınlar demek. Ve biz bugün bunun sadece başlangıcını yazdık” ifadelerini kullandı.

  • Related Posts

    Kocaeli Çayırova’da Doğa Madencilik Lisesi yükseliyor

    Kocaeli Çayırova Belediye Başkanı Bünyamin Çiftçi, Şekerpınar’da yapımı devam eden Doğa Madencilik Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin inşaatında incelemeler gerçekleştirdi. KOCAELİ (İGFA) – Kaba inşaat çalışmaları devam eden şantiye alanında açıklamalarda…

    Bilecik Pazaryeri’nde jandarma öğrencilerle buluştu

    Bilecik’in Pazaryeri ilçesinde düzenlenen anlamlı etkinlikte, jandarma ekipleri öğrencilerle bir araya gelerek hem mesleklerini tanıttı hem de trafik bilinci aşıladı. Siren seslerinin bu kez güvenlik operasyonları için değil, çocukların mutluluğu…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir