MİLLİYETÇİ ÜLKÜCÜ İŞ İNSANI İSMET ÜRPER’DEN KURBAN BAYRAMI MESAJI

“Bayramlar; birlik, kardeşlik ve milli değerlerimizin güçlendiği müstesna zamanlardır”

Aksaray iş insanı Milliyetçi Ülkücü İsmet Ürper, Kurban Bayramı dolayısıyla yayımladığı kutlama mesajında, bayramların toplumsal dayanışma, yardımlaşma ve kardeşlik duygularını pekiştiren önemli günler olduğunu belirtti. Ürper, milli ve manevi değerlerin yaşatılmasının güçlü toplum yapısının temel taşlarından biri olduğunu ifade etti.

“Paylaşma kültürü milletimizin en önemli değerlerindendir”

İsmet Ürper mesajında şu ifadelere yer verdi:

“Kurban Bayramı; sevgi, saygı, hoşgörü ve paylaşma duygularının en yoğun şekilde yaşandığı müstesna günlerdendir. Aziz milletimizin asırlardır yaşattığı yardımlaşma ve dayanışma kültürü, bayramlarla birlikte daha da anlam kazanmaktadır. Büyüklerimizi ziyaret etmeli, ihtiyaç sahiplerini gözetmeli ve kardeşlik bağlarımızı güçlendirmeliyiz.”

“Türk milletinin birlik ruhu daim olsun”

Ürper, mesajının devamında milli birlik ve beraberliğin önemine dikkat çekerek şunları kaydetti:

“Millet olarak birlik ve beraberlik içerisinde olduğumuz sürece aşamayacağımız hiçbir engel yoktur. Kurban Bayramı’nın ülkemize huzur, sağlık, bereket ve mutluluk getirmesini diliyorum. Başta Aksaraylı hemşehrilerimiz olmak üzere aziz milletimizin ve İslam âleminin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyorum.”

Toplumsal dayanışma vurgusu

İş insanı İsmet Ürper, bayramların sadece kutlama günleri değil; aynı zamanda kırgınlıkların son bulduğu, gönüllerin birleştiği ve manevi değerlerin güç kazandığı özel zamanlar olduğunu belirterek tüm vatandaşlara hayırlı ve huzurlu bir bayram temennisinde bulundu.

Haber: Haber Merkezi

  • Related Posts

    Bursa’da gençlere sınav desteği

    Ücretsiz hazırlık kursları, tercih danışmanlığı, gençlik merkezleri ve öğrencilerin eğitim hayatına katkı sunan birçok uygulamayla üniversite adaylarının yanında yer alan Bursa Büyükşehir Belediyesi, gençlere hafta sonu boyunca Temel Yeterlilik Testi…

    Nilüfer Belediyespor’da Muharrem Or güven tazeledi

    Nilüfer Belediyespor Kulübü’nde yapılan olağanüstü genel kurulunda Muharrem Or yeniden başkanlığa seçildi. Yönetim kurulundaki üye sayısı da 9’dan 13’e çıkarıldı. BURSA (İGFA) – Nilüfer Belediyespor’un olağanüstü genel kurulu Nilüfer Nikahevi’nde…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir