Bursa’da Nilüfer Belediyesi çocukların süt tüketimini destekliyor

Bursa’da Nilüfer Belediyesi, çocukların sağlıklı beslenme alışkanlığı kazanmasını desteklemek amacıyla TMMOB Gıda Mühendisleri Odası Bursa Şubesi iş birliğinde süt dağıttı.

BURSA (İGFA) – Nilüfer Belediyesi, TMMOB Gıda Mühendisleri Odası Bursa Şubesi arasında imzalanan iş birliği protokolü kapsamında çocukların beslenme alışkanlıklarını desteklemek amacıyla süt dağıtımı etkinliği düzenledi. Bu kapsamda Nilüfer Belediye Başkan Yardımcısı Okan Şahin, TMMOB Gıda Mühendisleri Odası Bursa Şubesi Başkanı Serkan Durmuş ile birlikte Nilüfer Belediyesi Kadın ve Çocuk Akademileri’nde eğitim alan çocuklara süt ikram etti. Çocuklarla sohbet eden Şahin ve Durmuş, sütün faydalarını anlattılar.

Nilüfer Belediye Başkan Yardımcısı Okan Şahin, 1 Haziran Dünya Süt Günü dolayısıyla toplumsal farkındalık yaratmayı amaçladıklarını vurguladı. Şahin, Nilüfer Belediyesi olarak çocukların sağlıklı gelişimini destekleyecek projeler geliştirmeye devam edeceklerini belirtti. Şahin, bu kapsamda iş birliklerini geliştirmek istediklerini sözlerine ekledi.

TMMOB Gıda Mühendisleri Odası Bursa Şubesi Başkanı Serkan Durmuş ise, “Türkiye’de bir çocuğun yıllık süt tüketimi 39 litrede kalmakta, Avrupa Birliği’nde ise 100 litrenin üstüne çıkıyor. O yüzden çocuklarımıza proteinli gıdaların dağıtımını teşvik etmeye çalışıyoruz” dedi.

Süt dağıtımı Çalı’nın yanı sıra Kızılcıklı, Kültür ve Fethiye mahallelerinde bulunan Kadın ve Çocuk Akademileri’nde de devam edecek.

Etkinlik ile süt tüketiminin teşvik edilmesi ve sağlıklı beslenme alışkanlıklarının desteklenmesini hedefleniyor.

  • Related Posts

    Bursa’da gençlere sınav desteği

    Ücretsiz hazırlık kursları, tercih danışmanlığı, gençlik merkezleri ve öğrencilerin eğitim hayatına katkı sunan birçok uygulamayla üniversite adaylarının yanında yer alan Bursa Büyükşehir Belediyesi, gençlere hafta sonu boyunca Temel Yeterlilik Testi…

    Nilüfer Belediyespor’da Muharrem Or güven tazeledi

    Nilüfer Belediyespor Kulübü’nde yapılan olağanüstü genel kurulunda Muharrem Or yeniden başkanlığa seçildi. Yönetim kurulundaki üye sayısı da 9’dan 13’e çıkarıldı. BURSA (İGFA) – Nilüfer Belediyespor’un olağanüstü genel kurulu Nilüfer Nikahevi’nde…

    Bir yanıt yazın

    E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir